TAG; Travelling

Posted: December 8, 2014 in Uncategorized

Lisa Kroesen

Hellooo,

Hahaha soory ik post vandaag heel veel artikelen. Ik heb de afgelopen week nergens een gaatje gevonden om te schrijven voor mijn blog, dus moet ik dat nu maar even inhalen! Lekker door schrijven, kopje thee erbij… Voor dit artikel heb ik een TAG voor jullie in petto. En niet zomaar eentje, hij gaat namelijk over reizen. Ik houd van reizen! Nieuwe dingen leren kennen, de mooiste plekjes bezoeken, prachtige foto’s maken, nieuwe vriendschappen sluiten… En natuurlijk heb je heel veel tijd voor jezelf, om even bij te komen van alle druktes! Hier gaat hij dan! Het zijn 15 of/of vragen, waar ik ook nog even kort uitleg bij geef!

large (5)

Zomervakantie/Wintersport

Zomervakantie! We gaan sowieso bijna nooit op wintersport, heel af en toe gaan we een keertje skiën. De zomervakantie gebruiken we eigenlijk veel meer, we gaan dan ook echt altijd twee weken op vakantie en dat is echt…

View original post 824 more words

Leave a Reply

